معرفی گوشی های موبایل با بالاترین کیفیت دوربین

معرفی-گوشی-های-موبایل-با-بالاترین-کیفیت-دوربین

بهترین گوشی های موبایل با بالاترین کیفیت دوربین

در این مطلب سعی داریم به بررسی بهترین گوشی های موبایل با بالاترین کیفیت دوربین بپردازیم. نبرد برای داشتن بهترین دوربین همیشه به‌عنوان مسابقه‌ای بین برندهای گوشی بوده است. در ادامه با ما همراه باشید تا گوشی های موبایلی که بالاترین کیفیت دوربین را دارند بررسی کنیم.

معرفی گوشی موبایل با بالاترین کیفیت دوربین

در این مقایسه،‌ از گوشی‌هایی که بالاترین امتیاز را دارند شروع کرده و به ترتیب به پایین‌ترین امتیاز می‌رسیم.

1.  آیفون ۱۳ پرو مکس اپل

آیفون ۱۳ پرو مکس، بهترین و با کیفیت‌ترین دوربینی که می‌توانید بخرید را دارد. همچنین عمر باتری آن بالا بوده و دارای نمایش‌گر ۶.۷ اینچی است. اپل در این گوشی موبایل،‌ اندازه سنسور دوربین‌های اصلی و واید را افزایش داد.

جهت خرید گوشی ایفون کلیک کنید.

2.  گلکسی S22 اولترا سامسونگ

این گوشی موبایل بهترین تلفن همراهی اندروید است که می‌توانید بخرید. این گوشی دارای یک قلم داخلی بوده و دوربینی با زاویه وایدتر ارائه می‌دهد. همچنین یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی دارد و می‌توانید همه چیز را در این گوشی با قلم آن کنترل کنید. در واقع این گوشی با سیستم چهار دوربینی، جدیدترین گوشی پرچمدار گلکسی و بسیار درجه ۱ است. دوربین‌های این گوشی شامل سنسور واید، اولترا واید، تله فوتو و سوپر زوم است.

3.  آیفون ۱۳ پرو اپل

درست است که سری پرو مکس این گوشی، کیفیت دوربین بهتری دارد. اما چیزی از خوب بودن این گوشی کم نمی‌کند زیرا همچنین یکی از بهترین آیفون‌های تاریخ است. دوربین‌ها در این گوشی به‌طور گسترده ارتقاء است. بهبود نور در عکس‌برداری در نور کم با دوربین واید یکی از ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود.

4.  پیکسل ۶ پرو گوگل

می‌توان گفت این گوشی یکی از بهترین گوشی های موبایل با بالاترین کیفیت دوربین است. این گوشی قابلیت پردازش عکس طبیعی را دارد و طراحی آن چشم‌گیر است. همچنین دارای یک صفحه نمایش بزرگ بوده و تجربه‌ای بی‌نظیر از کار با اندروید به شما می‌دهد. این گوشی نیز اولین پرچمدار گوگل در بین گوشی‌هایی بوده که تاکنون تولید کرده است.

5.  گلکسی S21 اولترا سامسونگ

این گوشی موبایل، دومین گوشی سامسونگ با بهترین دوربین است. این محصول دارای دوربینی فوق‌العاده و نمایشگر زیبا بوده و ویدیو را با کیفیت 8K می‌گیرد. لازم به ذکر است که تا پیش از عرضه گوشی گلکسی S22 اولترا این گوشی یکی از گوشی‌های موبایل با برترین دوربین بود. این گوشی نیز دارای چهار دوربین است.

جهت خرید گوشی سامسونگ کلیک کنید.

6.  آیفون ۱۲ پرو اپل

ویژگی‌های هوشمندانه‌ای که این گوشی دارد هنوز هم آن را به یکی از بهترین گوشی‌های اپل تبدیل کرده است. این گوشی موبایل با سیستم دوربین سه‌گانه تولید شده است و از فرمت جدید اپل یعنی ProRaw پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای اسکنر LiDAR بوده و امکان اتصال 5G را فراهم می‌کند. می‌توان گفت این گوشی موبایل یکی از بهترین گزینه‌ها با دوربین سه‌گانه است که در بازار وجود دارد.

7.  پیکسل ۵ گوگل

این گوشی نیز یک تلفن همراه با ماندگاری بالا و کیفیت دوربین عالی است. این گوشی دارای یک دوربین عالی، عمر باتری خوب و امکان شارژ بی‌سیم است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *