شیا‌ئومی در رویدادی آسیایی به ‌دلیل عملکرد درخشان موفق به کسب ۵ جایزه شد

کسب 5 جایزه توسط شیائومی در رویدادی آسیایی

شیائومی شرکت قدرتمند چینی فعال در حوزه فناوری، امسال موفق به دریافت جوایز زیادی در رویداد فناوری مربوط به کشورهای آسیا- اقیانوسیه (به جز ژاپن) شد. شیا‌ئومی در رویدادی آسیایی Institutional Investor Awards 2022 توانست ۵ جایزه را برای فعالیت‌های مربوط به فناوری خود، به دست آورد.

کسب جوایز شیا‌ئومی در رویدادی آسیایی

شیائومی جوایزی را در پنج بخش این رویداد به دست آورد. این جوایز شامل جایزه بهترین مدیر عامل، بهترین مدیر مالی، بهترین مدیر روابط سرمایه‌گذاری، بهترین استراتژی ESG و بهترین برنامه در زمینه روابط سرمایه‌گذاری می‌شود. شیائومی برای اولین بار در رده‌بندی ترکیبی این رویداد، توانست تا در هر پنج بخش این جشنواره مقام اول را به دست آورد.  این موضوع باعث شد تا این شرکت رتبه برتر و ستاره ویژه این رویداد را از آن خود کند. افراد برتر در این رویداد از شرکت شیائومی، «لی جون» موسس و مدیر عامل این شرکت، «آلن لام» معاون رئیس و مدیر مالی و «آنیتا چن» مدیر روابط سرمایه گذاری و ارتباطات بازار سرمایه بودند. این بهترین عملکرد شیائومی در چهار سال اخیربه شمار می‌رود.

این مقام و جوایز نشان دهنده افزایش علاقه و تقاضا برای برند شیائومی و محصولات متعدد این شرکت است. کسب این جوایز همچنین نشان دهنده راهبرد حاکمیت شرکتی و روابط سرمایه‌گذاری عالی و کارآمد این شرکت به شمار می‌رود. این موضوع علاوه بر این می‌تواند نشانی از یک روند مثبت برای شیائومی از زمان ورود به بازار سرمایه محسوب شود.

مقام‌های برتر در این رویداد چگونه انتخاب می‌شوند؟

جوایز تیم اجرایی شیا‌ئومی در رویدادی آسیایی را نهاد سرمایه گذار آسیا پاسیفیک برنامه ریزی کرده و این مقام‌ها توسط سرمایه گذاران این نهاد، سازماندهی می‌شود. هر سال، این مجله مالی بین المللی، از هزاران تحلیلگر، مدیران صندوق‌های مالی و نیز محققین در این زمینه نظرسنجی می‌کند تا بهترین شرکت‌ها را انتخاب  و معرفی کند. نظرسنجی امسال این نهاد، 12 ماه بین فوریه سال 2021 و ژانویه 2022 را پوشش داده و عملکرد برندهای گوناگون را در این بازه زمانی با دقت و وسواس مورد تحلیل و بررسی کامل قرار داد. در این سال یعنی سال گذشته، و در طی این بررسی و تحلیل، در مجموع 1612 شرکت در منطقه، در 18 بخش گوناگون توسط بیش از 5000 کارشناس برای دریافت رتبه نامزد شدند. در این رتبه بندی‌ها، «قابلیت اطمینان برند» بیش از پیش مورد توجه و بررسی کارشناسان قرار گرفته و اکنون این عامل به عنوان یکی از عوامل مهم و حیاتی برای بررسی استانداردهای برتر حاکمیت شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود.

شیائومی همچنان بر روی موج پرقدرت و در حال گسترش خود برای پیشرفت و توسعه در سطح جهانی حرکت می‌کند و توانسته حرکتی خیره‌کننده در راه به دست آوردن بازارها و مشتریان جدید بردارد. این شرکت همچنین از شکاف ایجاد شده در بازار تکنولوژی چین، به دلیل سقوط نسبی رقیب خود شرکت هواوی چینی نیز در این راه، بسیار سود برده است. علاوه بر این کسب این جوایز شیا‌ئومی در رویدادی آسیایی نشان می‌دهد که این برند در سال‌های اخیر با ارائه محصولات باکیفیت و نوآورانه، توانسته قدم‌های استواری در راه به دست آوردن بازارها در آسیا و همچنین در دیگر قاره‌های جهان بردارد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *