مشکل ری استارت شدن گوشی موبایل

مشکل ری استارت شدن گوشی موبایل

مشکل ری آستارت گوشی های هوشمند و رفع آن

یکی از عمده مشکلات گوشی تلفن های هوشمند ریستارت خودکار بوده که در بعضی مواقع به صورت متوالی انجام می شود و به کاربر اجازه نمی دهذ که دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازگرداند. در این مقاله قصد داریم عمده دلایل این مشکل و نحوه برطرف کردن آن را بررسی نماییم اگر شما هم به موضوع علاقمندید یا این مشکل برای شما پیش آمده با ما همراه باشید.

 

گرم شدن بیش از حد دستگاه تلفن همراه

بسیاری از گوشی های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند هنگامی که دمای آنها از حدی فراتر رفته به طور خودکار ریستارت شده تا به بخش های داغ شده آسیب وارد نشود برای جلوگیری از این مورد از نصب و استفاده بیش از حد نرم افزار های سنگین و یا روشن بودن دایم اینترنت گوشی بپرهیزید.

 

نصب نرم افزارهای متفرقه و غیر اصل

یکی از متداول ترین مواردی که باعث می شود گوشی های هوشمند ریستارت شوند نصب بد افزارهای ویروسی بوده که کارکرد دستگاه را مختل کرده و در نهایت منجر به ریستارت شدن گوشی تلفن می شود. برای جلوگیری از بروز این مورد از نصب نرم افزارهای متفرقه جلوگیری کرده و تنها از منابع معتبر دانلود نمایید.

شرکت همراه تجارت یکتا در زمینه آموزش و تعمیرات تخصصی موبایل بصورت حرفه ای فعالیت دارد

نامناسب بودن محل قرار گیری باطری

این مورد بیشتر در مورد گوشی هایی صادق است که باطری های آنها جدا شدنی است که گاهی اوقات علاوه بر ریستارت شدن منجر به خاموش شدن گوشی می شود ولی از آنجایی که دیگر باطری ها جدا شدنی نیستند این مورد کمتر شده است. دلیل بروز این اتفاق در این مدل گوشی ها قرار گرفتن باطری جای نادرست بوده که باعث شده گاهی اوقات از جای خود خارج و به سرعت به جای خود برمی ‌گردد که این باعث ریستارت شدن گوشی می شود. برای برطرف کردن مشکل قرارگیری نامناسب باطری، شما می‌توانید از مقداری چسب و یا فویل آلومینیوم برای ثابت نگه داشته شدن باطری در جای خود استفاده نمایید.

 

خراب شدن فایل اندروید گوشی  

گاهی اوقات هنگام بروز رسانی سیستم عامل اندروید این عمل ناقص انجام شده و منجر به خرابی فایل سیستم عامل گوشی تلفن همراه شده  البته ناگفته نماند ممکن است ایجاد دسترسی به روت گوشی هم مشکلات مشابهی این چنینی ایجاد کند و باعث تخریب فایل‌های سیستمی و ریستارت شدن گوشی شود. متاسفانه برای حل این مشکل تنها یک راه‌حل وجود دارد که آن هم پاک کردن تمام داده‌های کاربر تلفن همراه است.  برای حل این مشکل می بایست گوشی تلفن همراه را فلش کرده یا به داده‌های کارخانه برگردانید که تمام داده‌ها از روی حافظه گوشی پاک شوند.

 

در این مقاله سعی کردیم موارد متداول برخورد با این مشکل و راه حل آن را بررسی نماییم در صورت بروز هرگونه مشکل در مواجه با گوشی تلفن همراه خود می توانید با بخش فنی ما در همراه تجارت یکتا ارتباط برقرار کرده تا در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن مشکل شما اقدام شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *