مدیریت دوربین آیفون به وسیله‌ی اپل واچ

مدیریت-دوربین-آیفون-به-وسیله_ی-اپل-واچ

مدیریت دوربین آیفون به وسیله‌ی اپل واچ

اپل جزء معدود کمپانی‌هایی است که به همگام‌سازی محصولات مختلف خود اهمیت میدهد. کاربرانی که دارای محصولات مختلف اپل هستند میتوانند به بهترین شکل ممکن به همگام‌سازی ان‌ها بپردازند و از قابلیت‌های جدیدی استفاده نمایند.

از میان محصولات مختلفی که اپل در سالهای اخیر تولید نموده است، آیفون و اپل واچ جزء پرطرفدارترین محصولاتی هستند که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده‌اند به طوری که درصد قابل توجهی از طرفداران اپل هر دوی این دستگاه‌ها را خریداری کرده‌اند تا بتوانند از جدید‌ترین قابلیت‌هایی که اپل برای کاربران خود در نظر گرفته است، استفاده نمایند.

اپل در تولید آیفون و اپل واچ این امکان را به وجود آورده است تا این دستگاه‌ها بیشترین تعامل را با یکدیگر داشته باشند و کاربران بتوانند با استفاده از آن‌ها تجربه‌ای متفاوت از همگام‌سازی محصولات اپل را داشته باشند. یکی از پرکاربردترین قابلیت‌هایی که در این رابطه وجود دارد مدیریت دوربین آیفون با استفاده از اپل واچ است به همین دلیل در ادامه تصمیم گرفته‌ایم تا شما را با این قابلیت آشنا کنیم.

 

کنترل دوربین توسط اپل واچ

با استفاده از اپل واچ کاربران میتوانند به بهترین شکل ممکن به کنترل دوربین بپردازند. از اپل واچ میتوان به عنوان یک شاتر برای دوربین ایفون استفاده کرد اما کاربردهای اپل واچ در این زمینه به همین مورد محدود نخواهد شد. با استفاده از اپل واچ میتوان به صورت کامل به کنترل و مدیریت تنظیمات دوربین اپل پرداخت و حتی عکس‌های گرفته شده را مشاهده کرد.

اولین مرحله در کنترل دوربین با استفاده از اپل واچ این است که دستگاه خود را در فاصله مناسب و محدوده‌ی بلوتوث ایفون قرار دهید. بعد از اینکار باید Camera Remote app را در اپل واچ باز نمایید تا به دوربین ایفون متصل شود.

بعد از اتصال اپل واچ باید ایفون را در موقعیت مناسبی قرار دهید تا بتوانید از اپل واچ به عنوان یک منظره یاب استفاده کنید. در این مرحله این امکان را خواهید داشت تا تصاویر دریافتی از دوربین ایفون را در اپل واچ مشاهده نمایید.

با مشاهده‌ی دوربین ایفون در اپل واچ میتوانید اقدامات مختلفی مانند زوم، تغییر نوردهی و … را انجام دهید. برای تنظیم زوم دوربین باید از Digital Crown استفاده کنید. Digital Crown همان دکمه‌ی چرخانی است که در کنار اپل واچ قرار گرفته است.

برای ثبت عکس‌ها هم میتوانید از دکمه‌ی شاتر که به صورت لمسی در صفحه‌ی اپل واچ قرار داده شده است استفاده نمایید.

 

شرکت همراه تجارت یکتا واردکننده رسمی گوشی موبایل آیفون

 

انتخاب حالت‌های دوبین در اپل واچ

با استفاده از اپل واچ این امکان را خواهید داشت تا به راحتی به انتخاب حالت‌های مختلف دوربین در ایفون بپردازید. برای اینکار تنها کاری که کافی است انجام دهید این است که به انتخاب گزینه‌ی More که با ایکون سه نقطه در کنار دکمه‌ی شاتر قرار گرفته است بپردازید. البته همانطور که اشاره کردیم قبل از انجام این کار باید برنامه Camera Remote app را در ایفون باز کرده باشید.

با انتخاب گزینه‌ی More یا سه نقطه، قابلیت‌های مختلفی مشاهده خواهد شد که با استفاده از آن میتوانید با حالت‌های مختلف به ثبت تصاویر در ایفون بپردازید. اولین گزینه‌ای که مشاهده خواهید کرد گزینه‌ی Timer است. با انتخاب این گزینه و روشن کردن آن میتوانید تایمر 3 ثانیه‌ای را فعال کنید و تصاویر خود را با مکث ۳ ثانیه ثبت نمایید.

همچنین میتوانید در این صفحه با انتخاب گزینه‌ی Camera مشخص کنید که در ایفون از کدام دوربین استفاده شود. گزینه‌ی Front همانطور که از نام آن مشخص است باعث فعال سازی دوربین جلوی ایفون خواهد شد و گزینه‌ی Rear هم دوربین پشتی یا همان دوربین اصلی ایفون را فعال خواهد کرد.

برای خاموش و روشن کردن فلش هم میتوانید گزینه‌ی Flash را انتخاب کنید. از گزینه‌های دیگر که در این صفحه وجود دارد میتوان به HDR و Live Photo اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *