شیائومی ثور و لوکی دو عضو جدید از خانواده MIX

شیائومی-ثور-و-لوکی-MIX

شیائومی ثور و لوکی دو عضو جدید از خانواده MIX

به تازگی دو گوشی هوشمند جدید از برند شیائومی با نام‌های رمزی ثور و لوکی رو نمایی شده اند که کلی مورد توجه کاربران سایت ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفتند و طبق معمول یک سری اخبار حقیقی و شایعاتی وجود دارد که می خواهیم به توضیح جزئیات آنها می پردازیم .

در ابتدا گمان می شد دستگاه‌های جدید شرکت شیائومی به ترتیب با نام های  Xiaomi 12 Ultra Enhanced و  Xiaomi 12 Ultra معرفی شوند اما با توجه به شواهد اخیر مشخص شد  قطعا این دستگاه‌ها نام‌های دیگری خواهند داشت. محصولات شیائومی ثور و لوکی به ترتیب با شماره مدل 2203121C  و 2203121AC  در یکی از آژانس های صدور گواهی رویت شده ‌اند. طبق اطلاعات به دست آمده این تلفن های هوشمند بخشی از برند Xiaomi MIX  خواهند بود ولی هنوز نام دقیق این دستگاه ها مشخص نیست. شماره مدل های ثور و لوکی به حرف C ختم می شوند که نشان دهنده این است که این دو گوشی تلفن همراه  جز محصولات کشور چین محسوب می شوند.

طبق شایعاتی که در گذشته بود کاربران انتظار داشتند که شرکت شیائومی در گوشی های موبایل ثور و لوکی از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده کند که جز جدیدترین مدل های تراشه ها می باشد. ولی با توجه به اخبار رسمی اخیر اعلام داشته که از نسل جدید تراشه کوالکام سری ۸۰۰ با نام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (Snapdragon 8 Gen 1) به بازار عرضه خواهد شد. شماره مدل این پردازنده  SM4350  می باشد.

احتمالا این دو تلفن هوشمند دارای حداقل چهار دوربین در پنل پشتی خود هستند. می‌توان انتظار دیدن دوربین اول با لنزاصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سه دوربین با لنز کمکی ۴۸ مگاپیکسلی را در بخش دوربین این دستگاه‌ها داشت. ولی همچنان هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین جلو این دستگاه ها در دسترس نیست.

تا اینجا نگاهی کلی به این دو محصول داشتیم ، باید دید که شیائومی محصولات ثور و لوکی را در سه ‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ عرضه می کند یا خیر و چقدر اخبار منتشر شده در پایگاه های اطلاع رسانی  صحت دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *