مشکل سیاه شدن صفحه نمایش موبایل

مشکل-سیاه-شدن-صفحه-نمایش-موبایل

سیاه شدن صفحه نمایش موبایل

یکی از بدترین مشکلاتی که دارندگان گوشی های هوشمند با آن مواجه می شوند سیاه شدن صفحه نمایش گوشی تلفنشان است که اصطلاحا می گویند که صفحه نمایش گوشی در حال از دست رفتن یا همان The Black Screen Death است که با توجه به اینکه با تیره و یا خاموش شدن دیگر کاربر امکان دسترسی به قسمت ها و اطلاعات خود را ندارند اتفاق ناگواری به حساب می آید. در این مقاله قصد داریم به توضیح بروز این مشکل و اینکه چطور می شود آن را رفع نمود بپردازیم. اگر شما هم با این مشکل مواجه شده اید و یا این موضوع برای شما جالب است با ما همراه باشید.

معنای سیاه شدن صفحه نمایش گوشی

سیاه شدن نمایشگر گوشی تلفن به این معناست که کاملا ناگهانی و در حین کار با گوشی، نمایشگر آن سیاه شده و کاملا خاموش می شود ولی در واقع گوشی خاموش نبوده و فقط صفحه نمایش آن تاریک و یا سیاه شده است. این مشکل عموما در گوشی های اندرویدی رویت می شود که در این حالت کاربر نمی تواند هیچ کاری با دستگاه خود کند و گوشی از دسترس کاربر خارج می شود.

شرکت همراه تجارت یکتا در زمینه آموزش و تعمیرات تخصصی موبایل بصورت حرفه ای فعالیت دارد

علل سیاه شدن صفحه نمایش موبایل

سیاه شدن ال سی دی گوشی می تواند به دلایل مختلفی داشته باشد، حتی برخی مواقع این سیاه شدن دلیل مشخص خاصی نیز ندارد. از متداول ترین دلایل بروز این مشکل می توان به برخی اختلالات نرم افزاری از قبیل ویروسی شدن گوشی و نصب برخی بد افزار ها را عنوان دلایل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی اشاره نمود. از دیگر دلایل سیاه شدن صفحه نمایشگر می تواند وجود برخی باگ های نرم افزاری نیز باشد. استفاده از باتری یا شارژر های متفرقه  نیز از دلایل بروز این مشکل است. استفاده از الکل، ضربه زدگی و آسیب به صفحه نمایش، نفوذ آب و رطوبت به نمایشگر مواردی از دلایل خرابی و سیاه شدن نمایشگر گوشی می باشند.

 

رفع مشکل سیاهی صفحه نمایشگر گوشی تلفن همراه

راه های متعددی برای رفع مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی وجود دارد. برای یک سری از موارد از قبیل نصب بد افزارها و ویروسی شدن گوشی می بایست تعمیرات نرم افزاری انجام داده شود، گاهی اوقات می تواند ایراد از باتری گوشی باشد که در این موقع می توانید با جدا کردن باتری از گوشی و روشن کردن مجدد دستگاه مشکل را برطرف نمود. در صورت ضربه خوردن یا نفوذ آب و الکل باید تعمیرات سخت افزاری انجام داده شود. برای دیگر موارد سیاهی نمایشگر راه های زیر توصیه می شود:

  • پاک کردن حافظه کش گوشی تلفن همراه
  • استفاده از شارژرهای اصلی
  • حذف برنامه های مخرب و بد افزار
  • روشن نمودن گوشی تلفن همراه در حالت ریکاوری
  • و در نهایت بازگردانی به حالت تنظیمات کارخانه گوشی همراه زیرا که در صورت انجام این عمل تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد.

در صورت برطرف نشدن مشکل می توانید برای رفع ایراد گوشی تلفن همراه خود با متخصصین ما در شرکت همراه تجارت یکتا تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن مشکل شما اقدام شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *