هر آنچه که باید درباره گوشی شیائومی Mimix5 بدانید

گوشی شیائومی Mimix5

شرکت شیائومی برند تولید لوازم الکترونیکی مانند گوشی‌های تلفن همراه هوشمند، قصد دارد تا از مدل جدید گوشی‌های خود با نام گوشی شیائومی Mimix5 در اواخر تابستان امسال، رونمایی کند. این برند که فروش زیادی در سال‌های اخیر و در بازار ایران و آسیا داشته است، قصد دارد تا مدل جدیدی از گوشی‌های خود را در اگوست 2022 به بازار ارائه نماید.

وقتی شیائومی را با سایر برندهای بزرگ گوشی‌های هوشمند، از جمله سامسونگ، اپل، هواوی و … مقایسه می‌کنید، به سرعت متوجه می‌شوید که این شرکت چقدر جوان است. شیائومی در سال 2010 کار خود را آغاز کرد، که این موضوع این برند را به جوان‌ترین در لیست ده سازنده برتر گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان تبدیل کرد.

درباره گوشی شیائومی Mimix5

گوشی شیائومی Mimix5، تلفن همراه بعدی شیائومی است که انتظار می‌رود در 31 آگوست 2022 به بازار عرضه شود. گفته می‌شود که این گوشی تلفن همراه هموشمند جدید از این برند چینی، دارای سیستم عامل اندروید نسخه 12 است و با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی همراه باشد. این گوشی به همراه باتری آن به شما امکان می‌دهد از بازی، گوش دادن به آهنگ، تماشای فیلم و موارد دیگر برای مدت طولانی‌تری بدون نگرانی در مورد خالی شدن باتری، لذت ببرید.

گفته می‌شود که این گوشی آینده شیائومی، با 8 گیگابایت رم به اضافه 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. از این رو، می‌توانید تمام آهنگ‌ها، ویدئوها، بازی‌ها و موارد دیگر را بدون نگرانی در مورد محدودیت‌های فضا در تلفن ذخیره کنید. جدا از این، این موبایل احتمالاً به یک پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای مجهز خواهد بود تا بتوانید در حین دسترسی به برنامه‌ها، از عملکرد یکپارچه آن لذت ببرید.

جدیدترین مدل های گوشی شیائومی در فروشگاه همراه تجارت یکتا

دوربین گوشی شیائومی Mimix5

در مورد مشخصات دوربین، گفته شده است که گوشی شیائومی دارای تنظیمات دوربین تکی در پشت است. ممکن است دوربین‌های با قدرت 108 مگاپیکسل + 16 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل در این گوشی، وجود داشته باشد. برآورد می‌شود که ویژگی‌های راه‌ اندازی دوربین عقب، شامل زوم دیجیتال، فلاش خودکار، تشخیص چهره و لمس برای فوکوس باشد. در قسمت جلویی، گوشی شیائومی Mimix5، با دوربین 20 مگاپیکسلی برای سلفی و چت تصویری همراه خواهد بود.

کارشناسان پیش ‌بینی می‌کنند که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی (16.23 سانتی متر) با وضوح 1080 در 2340 پیکسل است تا بتوانید از تماشای فیلم یا بازی لذت ببرید.

 

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از این برند چینی، با گزینه‌های اتصال مختلفی عرضه شود که ممکن است شامل WiFi نیز باشد. Wi-Fi 802.11، b/g/n، هات اسپات موبایل، بلوتوث نسخه 5.2 و 5G که توسط دستگاه پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، سنسورهای موجود در این مدل از تلفن هوشمند ممکن است شامل شتاب‌ سنج و قطب ‌نما باشد.

ابعاد گوشی شیائومی Mimix5، 156.7 میلی متر در 74.3 میلی متر در 8.8 میلی متر اعلام شده است و حدود 191 گرم وزن خواهد داشت. گمان می‌رود این مدل از گوشی هوشمند شیائومی،  در تاریخ 31 آگوست 2022 عرضه شود. در مورد گزینه‌های رنگ این گوشی، احتمالا در رنگ‌های مشکی کربنی، قرمز شعله‌ای و آبی یخچالی عرضه خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *