تعمیر ویبره موبایل

تعمیر-ویبره-موبایل

خرابی ویبره گوشی های تلفن همراه و تعمیر آن

یکی از خرابی های گوشی های موبایل خرابی ویبره آن است. در ابتدا بگوییم که ویبره یا هشدار لرزشی به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند از تمامی تماس ها و پیام های دریافتی خود چه در فضای مجازی چه در تماس ها و پیام های عادی مطلع شوند. در ادامه می خواهیم به بررسی دقیق تر این بخش از گوشی های تلفن های همراه و علل خرابی آن بپردازیم. اگر شما هم مایل هستید با ما همراه باشید.

 

 تعمیرات تخصصی گوشی موبایل در برندهای مختلف اپل، شیائومی، سامسونگ، نوکیا و دیگر برندها

 

انواع خرابی های ویبره گوشی های تلفن همراه

خرابی ویبره گوشی عموما به دلیل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری می باشد.

  • در صورتی که خرابی ویبره تلفن همراه شما به دلیل مشکلات نرم افزاری رخ داده باشد در این صورت می بایست ابتدا اطمینان حاصل نمایید که حالت ویبره فعال باشد که برای انجام این کار در گوشی های اندرویدی، شما می توانید در تنظیمات گوشی (setting)، قسمت صدا و لرزش (sounds and vibration) و سپس گزینه لرزش در هنگام زنگ خوردن (vibrate while ringing) را روشن نمایید .
  •  اگر گوشی شما آیفون  می باشد می توانید به قسمت تنظیمات (settings) رفته، سپس وارد قسمت صداها (sounds)  شده و تیک گزینه (vibrate on rings)  را فعال کنید.

بعد از بررسی این گزینه و در صورت برطرف نشدن مشکل می توانید گوشی خود را خاموش و پس از چند ثانیه دوباره روشن نمایید. در صورت ادامه دار بودن عدم کارکرد ویبره می توانید تنظیمات گوشی خود را ریست کنید.  با وجود انجام همه مراحل گفته شده همچنان اختلال در ویبره دستگاه گوشی همراه شما همچنان پابرجا بود، می توانید سیستم عامل گوشی را آپدیت کنید.

  • آخرین مرحله برای حل این مشکل بازگرداندن گوشی تلفن همراه خود به تنظیمات کارخانه (ریست فکتوری) است. دقت داشته باشید قبل از انجام این عمل ازاطلاعات خود پشتیبان گیری (بکاپ گیری) نمایید زیرا بعد ازبازگردانی به  تنظیمات کارخانه تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد.
  • از دیگر دلایل در مورد خرابی ویبره گوشی، مشکلات سخت افزاری بوده که در این میان خرابی موتور ویبره از برجسته ترین موارد محسوب می شود. در حین برخورد با این مسئله می توانید با کارشناسان ما در واحد فنی شرکت همراه تجارت یکتا در ارتباط باشید تا در صورت نیاز به تعمیر گوشی دستگاه شما به ما مراجعه نموده و شاهد بهترین خدمات در تعمیرات گوشی های آیفون، سامسونگ و شیائومی باشید.

 

در این مقاله سعی کردیم تمامی موارد مربوط به ایرادات عدم کارکرد ویبره را بررسی و راه حل آنها را بررسی نماییم امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما دوستان  قرار گرفته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *