تعمیر ال سی دی موبایل

تعمیر-ال-سی-دی-موبایل

تعمیرات ال سی دی

یکی از مشکلات متداول در حوزه تعمیرات موبایل شکستن ال سی دی دستگاه است. اگرخدایی ناکرده بنا به هر دلیلی اعم از افتادن گوشی از دست تان یا افتادن شی روی صفحه گوشی خود و… دچار مشکل شدید نگران نباشید چون ممکن است خیلی نیاز به هزینه سنگین نداشته باشد.  تیم فنی ما در همراه تجارت یکتا با بهترین خدمات آماده ارائه سرویس، مشاوره و راهنمایی به شما کاربران گرامی هستند. در ادامه می خواهیم به توضیح عوامل شکستن و از کار افتادن ای سی دی و جلوگیری از آسیب دیدن ال سی دی گوشی های تلفن همراه بپردازیم اگر این موضوع برای شما هم جالب هست با ما همراه باشید.

فعالیت تخصصی این مجموعه در زمینه تعمیرات گوشی موبایل در برندهای مختلف اپل، شیائومی، سامسونگ، نوکیا و دیگر برندها

دلایل خرابی ال سی دی

در ابتدا می خواهیم عوامل عمده و متداول در خرابی ال سی دی تلفن های هوشمند را بررسی کنیم.

  • گذر زمان:

به این نوع خرابی، خرابی خود به خود نیز گفته می شود زیرا به مرور زمان و در اثر استفاده، صفحه ال سی دی می سوزد یا از کار می افتد که هیج دلیل و عامل مشخصی هم ندارد. در صورت داشتن گارانتی به نمایندگی مورد نظر مراجعه فرمایید که در این مورد خیلی کم اتفاق می افتد که دستگاه موبایل گارانتی داشته باشد و دچار این مشکل شود. اگر گوشی موبایل شما فاقد گارانتی است می توانید با کارشناسان ما در واحد فنی مراجعه نمایید.

  • ضربه و فشار:

اصلی ترین دلیل خرابی های ال سی دی های گوشی های تلفن همراه ضربه و فشار به صفحه ال سی دی است. که در مورد این گزینه افتادن گوشی از دست کاربران رایج ترین مورد محسوب می شود.

  • نفوذ مایعات به داخل گوشی:

نفوذ مایعات و آب به داخل گوشی از عوامل سوختن ال سی دی گوشی های تلفن های همراه محسول می شود. که برای جلوگیری از این اتفاق توصیه می شود که گوشی خود را در تماس با آب و مایعات قرار ندهید و با دست خیس از گوشی خود استفاده نکنید.

تعمیر-ال-سی-دی-گوشی-موبایل

نشانه های خراب شدن ال سی دی

در این قسمت می خواهیم در مورد علائم و نشانه های خرابی ال سی دی گوشی های تلفن همراه صحبت کنیم.

  • به وجود آمدن خطوط رنگی بر روی صفحه نمایشگر:

این مورد در اثر ضربه خوردن دستگاه به وجود آمده که عمده رنگ دیده شده بر روی صفحه نمایشگر رنگ بنفش است که در اکثر اوقات قابل تعمیر نبوده و باید تاچ ال سی دی تعویض گردد.

  • روشن نشدن صفحه نمایش گوشی:

سوختن و روشن نشدن صفحه نمایشگر از مشکلات خرابی های ال سی دی گوشی های تلفن های است. البته یکی از دلایل روشن نشدن صفحه نمایش مربوط به خرابی ال سی دی است ممکن است روشن نشدن در اثر خرابی بورد و مدارات گوشی باشد. درصورت مواجهه با این مشکل ابتدا اطمینان حاصل نمایید که خرابی در اثرسوختن ال سی دی بوده و سپس نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

  •  سیاه شدن قسمتی از صفحه نمایش یا پرش آن:

از عوامل سوختگی و خرابی ال سی دی سیاه شدن صفحه نمایش یا پرش آن بوده که سیاه شدن قسمتی از نمایشگر نشان دهنده سوختن بخشی از پیکسل های ال سی دی بوده که در این صورت باید برای تعویض ال سی دی گوشی تلفن همراه خود اقدام نمایید. پرش صفحه نمایشگر از نشانه های سوختن صفحه نمایشگر است بنابراین توصیه می شود که هرچه سریعتر نسبت به تعمیر دستگاه تلفن همراه خود اقدام نمایید.

  • از کار افتادن تاچ:

اصلی ترین عامل خرابی ال سی دی کار نکردن تاچ ال سی دی است. بروز این مسئله ممکن است در اثر مشکلات نرم افزاری بوده ابتدا نسبت به روز رسانی دستگاه خود یا بازگردانی به تنظیمات کارخانه اقدام نمایید که در صورت مشکل نرم افزاری این مشکل برطرف خواهد شد. در صورت برطرف نشدن این مورد می بایست گوشی خود را به مراکز تعمیرات موبایل نشان دهید.

 

امیدواریم که این مقاله مورد پسند شما کاربران گرامی واقع شده باشد و در صورت مواجهه با این مشکل می توانید با کارشناسان مجرب ما درواحد فنی همراه تجارت یکتا در ارتباط بوده که بتوانیم بهترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *