ترفندهای مخفی پوکو X3

ترفندهای-مخفی-پوکو-X3-

با قابلیت‌ها و ترفندهای مخفی پوکو X3 بیشتر آشنا شوید

پوکو X3 با قابلیت‌ها و امکانات مختلفی که از آن برخوردار است جزء یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی است که میتوان انتخاب نمود. این دستگاه به دلیل ویژگی‌های خاص خود در حال حاضر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم تا شما را با قابلیت‌ها و ترفند‌های مخفی پوکو X3 بیشتر آشنا کنیم.

 

بهینه سازی مصرف اینترنت

در طراحی و توسعه‌ی نرم‌افزاری  پوکو X3  از قابلیت‌هایی استفاده شده است تا کاربران بتوانند حداقل مصرف اینترنت را تجربه‌ نمایند اما با ترفندی که در این قسمت معرفی میکنیم این امکان برای کاربران به وجود خواهد آمد تا مصرف اینترنت را به شدت کاهش دهند.

برای بهینه سازی مصرف اینترنت در  پوکو X3 یکی از بهترین روش‌های موجود این است که قابلیت‌ مصرف یک جانبه‌ی دیتا برای اپلیکیشن‌های در حال اجرا را فعال کنید.با استفاده از این قابلیت‌ اپلیکیشن‌هایی که در پس زمینه فعال هستند توانایی استفاده از دیتا را نخواهند داشت بنابراین مصرف اینترنت حتی تا یک سوم کاهش خواهد یافت.

برای فعال سازی مصرف یک جانبه‌ی دیتا برای اپلیکیشن‌های در حال اجرا کافی است تا وارد تنظیمات Settings شوید و گزینه‌ی WIFI را انتخاب نمایید. در این صفحه بخشی به نام Wifi assistant وجود دارد که با وارد شدن به آن و انتخاب گزینه‌ی traffic mode و Extreme Mode میتوانید مصرف اینترنت خود را کاهش دهید.

ترفندهای-مخفی-پوکو-X3

قابلیت Wifi Calling

یکی از جالب‌ترین قابلیت‌هایی که  پوکو X3  از آن برخوردار است قابلیت‌ Wifi Caliing می‌باشد. با استفاده از قابلیت‌ Wifi Calling کاربران میتوانند بدون سیم‌کارت و تنها از طریق شبکه‌ی وایفای به برقراری تماس بپردازند و تماس‌های ورودی را دریافت نمایند.

قابلیت‌ Wifi Calling در  پوکو X3 کاملاً رایگان است. کاربران میتوانند از این قابلیت برای برقراری تماس‌های رایگان استفاده کنند.

برای فعال سازی قابلیت Wifi Calling میتوانید وارد تنظیمات Settings شوید و از منویی که باز می‌شود گزینه‌ی SIM cards and mobile networks را انتخاب نمایید. در صفحه‌ی جدید نام سیم‌ کارت‌های موجود در دستگاه را مشاهده خواهید کرد که باید سیم‌کارت مورد نظر برای فعال سازی قابلیت وایفای کالینگ را انتخاب کنید.

با انتخاب سیم کارت کافی است گزینه‌ی Make Calls using Wifi را انتخاب کنید تا این قابلیت فعال شود.

 

شرکت همراه تجارت یکتا واردکننده گوشی شیائومی

 

ویژگی Google Discover

یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر  پوکو X3  را میتوان پشتیبانی از Google Discover دانست. گوگل دیسکاور سرویسی است که با استفاده از آن میتوانید جدید‌ترین اخبار را مشاهده نمایید. این سرویس به جمع‌اوری اطلاعات مختلف از دستگاه می‌پردازد تا با استفاده از آن به انتخاب بهترین خبر ها و مقاله‌ها برای کاربران بپردازد.

برای فعال‌سازی گوگل دیسکاور در  پوکو X3  ابتدا وارد تنظیمات Setting شوید و گزینه‌ی More را انتخاب کنید. در صفحه‌ی جدید کافی است تا گزینه‌ی Screen 1 را انتخاب نمایید و با وارد شدن به Google Discover به فعال سازی آن بپردازید.

 

بهبود کیفیت صفحه نمایش

پوکو X3 از یک صفحه نمایش۶.۶۷ اینچی برخوردار است که تراکم پیکسلی 395ppi را در اختیار کاربران قرار داده است. با وجود اینکه صفحه‌ نمایش  پوکو X3  از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما کاربران میتوانند با انجام تنظیماتی که وجود دارد به افزایش کیفیت آن بپردازند.

برای بهبود کیفیت صفحه نمایش  پوکو X3  بعد از وارد شدن به منوی Settings گزینه Display را انتخاب کنید. در صفحه‌ی جدید میتوانید با انتخاب گزینه‌ی Refresh Rate گزینه‌ی ۱۲۰ را انتخاب کنید تا سرعت تازه‌ سازی صفحه‌ نمایش افزایش پیدا کند و شاهد افزایش کیفیت آن باشید.

 

قابلیت Multiple face unlock

پوکو X3 از قابلیت face unlock با دقتی باورنکردنی برخوردار است که کاربران میتوانند با استفاده از آن به بهترین شکل امنیت دستگاه‌ خود را حفظ نمایند.

در  پوکو X3  این امکان به وجود آمده است تا چندین کاربران از قابلیت Face Unlock استفاده کنند که این قابلیت Multiple Face Unlock نامیده شده است.

برای فعال سازی قابلیت Multiple Face Unlock در  پوکو X3  باید بعد از وارد شدن به Settings گزینه‌ی Password and Security را انتخاب نمایید. در صفحه‌ی جدید با انتخاب گزینه‌ی Face Unlock و سپس Add Face Data میتوانید چهره‌ی جدید را اضافه نموده و از قابلیت‌ Multiple Face Unlock استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *