برترین نرم افزارهای آیفون 2022

برترین-نرم-افزارهای-آیفون-2022

برترین نرم افزارهای آیفون 2022

اکثریت ما می دانیم که محصولات شرکت اپل در مقایسه با دیگر محصولات نسبت به نصب نرم افزار از حساسیت و محدودیت بیشتری برخوردار هستند ولی با این وجود حدود 2.22 میلیون نرم افزار در اپ استور در اختیار کاربران شرکت اپل قرار دارد که هر کاربر با توجه به نیاز خود اپلیکیشن مورد نیاز خود را نصب می نماید ولی قطعا نصب همه این نرم افزارها توسط کاربر غیر ممکن است.

در این مقاله قصد داریم به بهترین و برترین نرم افزارهای محصولات آیفون 22 بپردازیم، که برای اکثریت کاربران از آنها استفاده می نمایند. اگر شما هم به این مبحث علاقه مند هستید با ما همراه باشید.

 

نرم افزار جامع Microsoft Office

قطعا از بهترین نرم افزار های گوشی های تلفن همراه از جمله محصولات آیفون بوده که از پرکاربردترین نرم افزارهای این مجموعه می توان به ورد، اکسل و پاورپوینت اشاره کرد و از دیگر نرم افزارهای آن می توان PDF، Skype، Outlook، QR بارکدخوان و تبدیل عکس به فایل ورد قابل ویرایش نام برد.

 

نرم افزار VLC

یکی از مشکلات کاربران محصولات اپل پخش ویدئو با فرمت هایی غیر از MP4 و MOV می باشد برای رفع این مشکل استفاده از نرم افزار VLC پیشنهاد می کنیم زیرا که قادر به پخش هرگونه فرمت ویدئویی و صوتی می باشد. در نرم افزار VLC همانند دسکتاپ قادر به استریم ویدئو یا پخش فایل های DVD می باشد. این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی می کند.

 

کیبورد Swiftkey مایکروسافت

 یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای امروزی اون هم وقتی که از ظاهر یکنواخت پیش فرض گوشی آیفون خسته شدید و دنبال کیبورد جایگزین می گردید کیبورد Swiftkey مایکروسافت بهترین گزینه بوده زیرا این کیبورد هم از زبان فارسی پشتیبانی کرده و هم قابلیت پیش بینی کلمات فارسی را دارد.

 

آلارم بیداری Alarmy

یکی از نرم افزارهای که همه ما در این روزهای پرمشغله به آن نیاز داریم یک اپلیکیشن که مخصوصا هنگام بیدار شدن از خواب آلارم داده و این آلارم دقیقا چیزی باشد که می خواهیم بشنویم. نرم افزار Alarmy با صدای بلند شما را از خواب بیدار کرده و بعد از آن اموری را برای شما در نظر می گیرد و تا آنها را انجام ندهید و مطمئن نشود که بیدار شده اید صدای آن قطع نخواهد شد. این نرم افزار مخصوص افرادی است که به سختی از خواب بیدار می شوند.

 

نقشه Google Map

از محبوب ترین نرم افزارهای مسیریابی در اپ استور Google Map می باشد. این نرم افزار بعد از معرفی نرم افزار Apple map به صورت پیش فرض روی گوشی های آیفون وجود ندارد و می بایست به طور جداگانه از اپ استور دانلود و نصب نمایید. این نرم افزار امکان استفاده و دانلود بخشی از نقشه را برای موقعیت آفلاین می دهد و برای مکان های مناسب است که به اینترنت دسترسی ندارید گزینه مناسبی است.

برترین-نرم-افزارهای-آیفون

تقویم و وظایف Fantastical

تقویم پیش فرضی که بر روی گوشی های آیفون وجود دارد برای کارهای ساده مناسب است. اگر به دنبال نرم افزاری با قابلیت های گسنرده تر، جذاب تر و کاربردی تر هستید پیشنهاد ما به شما نرم افزار Fantastial است که به تازگی رایگان شده و برای برخی قابلیت ها می بایست اشتراک خریداری نمایید. این نرم افزار می تواند تاریخ یا مکان هنگام وارد کردن رویدادهای جدید ثبت کنید.

 

اسکن پی دی اف Adobe Scan

امروزه همه به دنبال نرم افزارهایی برای Scan مدارک خود هستند. نرم افزارهای زیادی برای انجام این کار وجود دارد که یکی از هوشمندترین اپلیکیشن های اسکن Adobe Scan می باشد.

برای انجام اسکن مدارک خود با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های متنی خود را با فرمت های PDF و JEPG ذخیره نمایید.

Adobe Scan قادر بوده که هر متنی که نوشته شده اعم از اسناد، تصاویر، کارت ویزیت و … با این نرم افزار به PDF و عکس تبدیل نمایید. از دیگر توانایی های این نرم افزار می توان به امکان ویرایش اسکن های قدیمی که در گوشی شما ذخیره شده اند می باشد.

 

شرکت همراه تجارت یکتا واردکننده رسمی گوشی اپل

آموزش زبان Duoling

در دنیای امروز همه به دنبال یادگیری زبان هستند. بی شک یکی از محبوب ترین و شناخته ترین نرم افزارهای گوشی آیفون برای یادگیری زبان، اپلیکیشن Duoling می باشد. Duoling برای افرادی که وقت و حوصله کافی برای یادگیری زبان ندارند بسیار مناسب می باشد و شامل درس هایی کوتاه برای یادگیری 35 زبان زنده دنیا از جمله فرانسوی، اسپانیایی، چینی، آلمانی و… است. تمامی دروس در این نرم افزار رایگان می باشد. نسخه پلاس Duoling دارای گزینه “قلب بی نهایت” برای تعداد اشتباهات، قابلیت ضبط صدا و بررسی آن با فایل صوتی  موجود این نرم افطار می باشد.

 

ادیت عکس Adobe Lightroom

اپلیکیشن Adobe Lightroom از نرم افزارهای شرکت فوتوشاپ است. شما می توانید با این نرم افزار برای عکاسی و ویرایش عکس های خود استفاده نمایید. این نرم افزار رایگان بوده و پرداخت درون برنامه ای برای اشتراک سرویس ابری است.

Adobe Lightroom بدون نیاز به هیچ کار سخت و پیچیده ای عکس های  شما را به بهترین نحو ویرایش کرده و در اختیار شما قرار می دهد. این اپلیکیشن قادر به تنظیم نور و رنگ با استفاده از فیلترهای مختلف، حالت HDR و هوش مصنوعی فوق العاده برای تگ خودکار روی عکس ها می باشد.

 

Cast Box

امروزه بسیاری از کاربران به پادکست علاقه مند بوده و تمایل دارند که اپلیکیشنی روی گوشی خود نصب کرده که بتوانند بهترین پادکست ها را ارائه دهد. اگر تمایلی به استفاده از نرم افزار Pod Cast اپل ندارید می توانید از Cast Box استفاده نمایید. این نرم افزار با بیش از 95 میلیون پادکست، کتاب صوتی، مدیتیشن قدم به قدم از 27 کشور دنیا، موج رادیویی جز برترین اپ ها در این حوزه ها می باشد.

یکی از ویژگی های برجسته این نرم افزار، موتور جستجوی قوی آن بود که خیلی سریع و راحت پادکست مورد علاقه خود را پیدا کرده و آنها را گوش داده و یا دانلود نمایید. Cast Box ازاسپیکرهای هوشمند  الکسا آمازون و هوم پاد اپل پشتیبانی می کند. این نرم افزار رایگان می باشد.

 

مدیریت رمز عبور Keeper

اگر اطلاعات مهمی  در دستگاه خود دارید و برای ذخیره و محافظت از آنها نیاز به اپلیکیشن های ذخیره و محافظت از گذرواژه ها و اطلاعات خصوصی و محرمانه در برابر حملات سایبری دارید نرم افزار Keeper یکی از امن ترین نرم افزارها است. این اپلیکیشن قادر به ذخیره تعداد نامحدود گذرواژه  بوده و می تواند گذر واژه های سخت و قوی ایجاد کند. همچنین می توانید از قابلیت Outofill پر کردن خودکار استفاده نموده و یا گذرواژه خود را در تمام دستگاه ها همگام سازی نمایید. شما می توانید برای دسترسی آسان تر از Face ID یا Touch ID استفاده کنید. یکی از ویژگی های برجسته این نرم افزار بررسی امنیت گذر واژه ها می باشد. شما با فعال نمودن Breach Watch قادر خواهید بود از نرم افزار بخواهید که به طور مداوم دارک وب برای یافتن گذرواژه های فاش شده نظارت نمایدو در صورت پیدا شدن گذرواژه انتخابی تان به شما گزارش دهد.

 

در این مقاله سعی کردیم که تا حدودی نرم افزارهای مهم و کاربردی برای گوشی های آیفون را معرفی کنیم امیدواریم که این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد. سپاسگزاریم که تا اینجا با ما همراه بودید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *